فروش صفحه آهنی گیربکس

امروزه گیربکس از صفحه های مختلفی چون گرافیتی ،اصطکاکی ،فیبری و آهنی تولید می شود.  یکی از مقاوم ترین آنها مربوط به نوع آهنی آن می باشد. که در خودرو و ماشین آلات صنعتی مختلف از آن استفاده می گردد.
ویژگی های بسیار متنوعی را نیز دارا می باشد.
در ادامه مطالب سایت امروز برای شما اطلاعاتی در زمینه صفحه آهنی گیربکس جمع آوری کرده ایم که در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

صفحه آهنی گیربکس چیست

همانطور که از نام این قطعه نیز مشخص می باشد نوعی صفحه آهنی است که در گیربکس ماشین آلات مختلف از جمله لیفتراک کارایی دارد که دارای مقاومت بالایی نیز می باشد و به همین دلیل در این نوع از ماشین های صنعتی استفاده می گردد.
امروزه صفحه آهنی توسط برندهای مختلف داخلی و خارجی روانه بازار می گردد که کیفیت در آنها متفاوت بوده است.
شما طبق استاندارد و دستورعمل های موجود در ماشین آلات خود باید اقدام به خرید بهترین مدل نمایید .سعی کنید که از جنس های متفرقه با کیفیت های پایین دوری کنید زیرا در بلند مدت قطعا به ضرر شما خواهد بود.
و با وجود قیمت پایین احتمالا کارایی دستگاه شما را به شدت کاهش خواهد داد و شاید باعث ایجاد مشکلات بزرگتری برای شما شود.

ویژگی های این صفحات آهنی

صفحه آهنی گیربکس دارای ویژگی و کاربردهای متنوعی می باشد . خیلی تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی روی به استفاده از صفحه های آهنی در گیربکس وسایل خود کنند.
از مهم ترین ویژگی آنها می توان به مواردی همچون ضد سایش بودن ،مقاوت بالا در برابر حرارت ،تنوع در قیمت ،قابلیت ارتعاش و مقاومت در برابر خوردگی اشاره کرد که هر کدام از آنها دارای اهمیت بسیار بالایی در صنعت می باشد.

اجزای مختلف گیربکس

گیربکس یکی از اصلی ترین اجزای خودرو بعد از موتور می باشد که نقش بسیار مهمی را در آن ایفا می کند
وظیفه اصلی آن انتقال قدرت به موتور می باشد که توسط گیربکس میزان مشخصی از دور موتور با استفاده از چرخ دنده های مختلف موجود در آن به همراه سرعت های متفاوت، به تمامی چرخ های وسیله نقلیه منتقل می گردد.
نقش بسیار مهمی در حرکت خودرو دارد. این قطعه مهم و کلیدی در ماشین آلات مختلف از اجزای گوناگونی تشکیل شده است. هر کدام از آنها کارایی مخصوص به خود را دارا می باشند در زیر به معرفی برخی از آنان پرداخته ایم.

شفت ها

این قطعه از گیربکس به دو قسمت شفت معکوس و شفت اصلی تقسیم می شود.
هر کدام دارای ویژگی مخصوص به خود می باشند که شفت معکوس به طور مستقیم به شفت کلاچ و توسط چرخ دنده به شفت اصلی وصل می گردد.
در مورد شفت اصلی باید بگوییم که آن با سرعت خودرو حرکت می کند.
وظیفه اصلی آن نیز انتقال نیرو با استفاده از چرخ دنده به شفت معکوس می باشد.

چرخ دنده

یکی دیگر از بخش های گیربکس چرخ دنده می باشد که می توان آن را اصلی ترین بخش نامید.
که در قسمت شفت ها نیز دارای کاربرد های مخصوصی بود که از آن برای انتقال نیرو بین دو شفت استفاده می کنند.
در مورد چرخ دنده ها باید به این نکته اشاره کنیم که اگر نسبت چرخ دنده بزرگتر از یک باشد شفت اصلی با سرعت کمتری نسبت به شفت معکوس و اگر کوچکتر از یک باشد با سرعت بیشتر می چرخد.

صفحه

یکی دیگر از این اجزا مربوط به صفحه گیربکس می باشد که در انواع مختلفی تولید و تهیه می گردد که امروز ما برای شما توضیحاتی در زمینه صفحه آهنی گیربکس ارائه کردیم و با آن آشنایی نسبی پیدا کرده اید.

بلبرینگ

به عنوان آخرین قطعه باید به بلبرینگ اشاره کنیم که یکی دیگر از قطعه های مهم گیربکس می باشد.
نقش زیادی در حرکت خودرو با دنده های مختلف را اجرا می کند و همچنین در گیربکس هر دو شاخه و شفت اصلی توسط یاتاقان پشتیبانی می شوند.

سخن پایانی

در پست بالا سعی کردیم تا اطلاعاتی در زمینه صفحه آهنی گیربکس و همچنین اجزای مختلف گیربکس در اختیاز شما قرار دهیم
هنگام خرید حتما از یک متخصص مشورت گرفته و سعی کنید،از برندها با کیفیت و مطمئن موجود در بازار تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *